Sestavte si vlastní cestu do minulosti z 38 míst světového dědictví UNESCO v Německu. Při troše štěstí vyhrajete letenku, ubytování, jízdenku na vlak a vstupenky do vybraných památek UNESCO.
S novou aplikací na Facebooku zve Německá turistická centrála (DZT) fanoušky z celého světa na virtuální cestu Německem po stopách památek světového kulturního přírodního dědictví UNESCO. DZT takto chce milovníkům kultury představit konkrétní trasy a možnosti, jak strávit v Německu kulturně orientovanou dovolenou.
Více informací najdete na http://www.germany.travel/cz/ms/unesco-timetravel/unesco-timetravel-sweepstake.html?et_rp=1
a na https://www.facebook.com/nemec.ko
Virtuální cesta Německem
Pod heslem „Moje cesta do minulosti Německa“ mohou uživatelé aplikace sestavit svou vlastní trasu až po šesti památkách UNESCO v Německu, případně si mohou vybrat některou z těch již existujících. Po kliknutí na konkrétní památku UNESCO se otevře blok s detailními informacemi, obrázky a praktickými informacemi na cestu. Tato kampaň je podporována ve spojení se soutěží: Ten, kdo si vytvoří vlastní trasu po památkách UNESCO, nebo si jednu z existujících vybere, se může zapojit do soutěže o cestu po Německu. Kromě toho se mohou o svou trasu podělit účastníci soutěže i s ostatními. Z každého trhu, ve kterém se soutěž pořádá, bude vylosován jeden výherce, který může podniknout svou cestu po památkách UNESCO do konce tohoto roku. Přitom může o své cestě informovat na Facebooku, nebo přes Twitter.
Partnery této soutěže pořádané DZT jsou Deutsche Bahn, hotely Best Western Hotels Deutschland, Skyscanner, jeden z nejpoužívanějších vyhledávačů v cestovním ruchu na světě, a sdružení památek UNESCO v Německu (UNESCO Welterbestätten).
Německé památky UNESCO
Celkem 38 památek světového dědictví UNESCO v Německu je již dnes velkým lákadlem pro turisty, kteří do Německa jezdí za kulturou a krásnou přírodou. „Pro 34 procent kulturních turistů je titul „Světové dědictví UNESCO“ motivem k cestě do Německa, a 7 procent všech zahraničních hostů Německa uvádí, že se do Německa vydalo právě za účelem návštěvy některé z památek UNESCO,“ vysvětluje Petra Hedorfer, předsedkyně představenstva DZT.
„Prostřednictvím kampaně na sociálních médiích spojené se soutěží bychom rádi motivovali k cestě do Německa také technicky zdatné turisty a mladé skupiny cestovatelů, aby měli možnost poznat památky světového kulturního a přírodního dědictví UNESCO.“